25. august 2017

Helgelektyre(207)

Final Girls - Riley Sager
The Selection - Kiera Cass
De fems tegn - Hans Olav Lahlum


 Ett skritt for langt - Tina Seskis

Forrige tirsdag leste jeg ut Ett skritt for langt av Tina Seskis. Samme dag begynte jeg så smått å lese Final Girls av Riley Sager. Jeg er ennå ikke ferdig medThe Selection av Kiera Cass. Den trenger jeg en eller to netter til for å lese ut, og hvis jeg blir ferdig med Final Girls ellerThe Selection først, skal jeg begynne på De fems tegn av Hans Olav Lahlum. Det er uansett neste bok på lista hvis jeg ikke rekker å lese den i helga.

Jeg liker egentlig ikke å skrive om hva bøkene jeg leser i handler om fordi foretrekker å spare det til anmeldelsene egentlig, ellers blir det så mye gjentagelser.

Mythomorphia (An Extreme Colouring and Search Challenge) - Kerby Rosanes

Jeg har selvfølgelig fargelagt i fargeleggingsbøkene mine i denne uka også, og jeg begynte å fargelegge et nytt motiv i går, så har ikke kommet så veldig langt, men stilig motiv er det jo. 

Motivet under er fra Mythomorphia og er en av de mer detaljerte fargeleggingsbøkene jeg har i samlingen:


Bakgrunnen skal være mørkere enn det er nå, men har ikke kommet så langt. Fargelegging går ut på mye finpussing. Telte over alle fargeleggingsbøkene en kveld og har 11 i samlingen, og jeg er ferdig med bare en. Før holdt jeg meg til bare en fargeleggingsbok av gangen, men nå bytter jeg litt på alt ettersom. 

God helg.

Ukas låt: Evil Angel - Breaking Benjamin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar