25. mai 2018

Helgelektyre(246)

Doll House - John Hunt
Lykkelige mennesker har ikke bikkje - Martine Johansen
Den du vil jeg skal være - Mindy Mejia



 Dødevaskeren - Sara Omar

Natt til torsdag leste jeg ut Dødevaskeren av Sara Omar. Det er en viktig roman som gir sterk inntrykk, men tror mange andre likte den mye bedre enn det jeg gjorde.


Good Morning, Midnight - Lily Brooks-Dalton

I går kveld leste jeg ut Good Morning, Midnight av Lily Brooks-Dalton. Hun jeg samleste den med ble ferdig med den tidligere i uka.

Samme natt som jeg leste ut Dødevaskeren, begynte jeg å lese Lykkelige mennesker har ikke bikkje av Martine Johansen, siden det var fremdeles såpass tidlig på natta da jeg leste ut Dødevaskeren. Så den skal jeg lese videre i helga. Jeg skal også lese videre i Doll House av John Hunt som jeg begynte å lese forrige søndag. Det er en spesiell og grotesk horrorbok. Ikke en bok for sarte sjeler. Den blir jeg nok ferdig med i løpet av helga. Det er relativt en svært kort bok, men av og til vil man ta seg tid med bøkene, og dessuten leser jeg andre bøker ved siden av.

Når jeg har lest ut Doll House, blir neste bok Den du vil jeg skal være av Mindy Mejia. Så det blir bøkene jeg skal konsentrere meg om i helga. Flere tror jeg ikke det blir, for vil ikke beegynne på for mange bøker uten å gjøre noe prosess. Det er det ingen vits i. 

Ellers har jeg fargelagt og spilt en del som vanlig. Det er det tiden går mest i, spesielt nå som det ikke er noe på TV for tiden. Det er nesten ikke annet enn repriser. Ser ikke på så mye TV til vanlig heller, men det er lite programmer som man ser fast nå for tiden, for de fleste har tatt ferie. Så det begynner nok ikke nye ting før på høsten.

Heldigvis har man noen få hobbyer å bruke tiden på. Jeg har fargelagt en god del denne gang også. Jeg ble ferdig med en dobbelside, og skal begynne på et nytt motiv i neste uke.

Dette er dobbeltsiden jeg ble ferdig med:

 Et par nærbilder siden det er vanskelig å få med detaljer på samme bilde:




 Motivene er fra denne fargeleggingsboka:

 Mythomorphia - Kerby Rosanes

Jeg har også valgt et nytt motiv for neste uke og det blir denne:


Motivet er fra samme fargeleggingsbok, og det er også samme motiv som på forsiden, bare at det er speilvendt. 😀

Jeg har kjøpt en sommergave til meg selv. Jeg gjør det av og til for moro skyld. Denne gangen et nytt Nintendo 3DS spill.


Bildet hentet fra google.

Mario Party: The Top 100

Minispill som er fra Mario - Party serien er samlet på et sted, i hvert fall de 100 beste av dem. Har ikke hatt det så gøy på lenge, og på en kveld spilte jeg fire timer i strekk, og det er kanskje i overkant mye? 😀 Man blir sittende og spille brett etter brett etter brett.Men litt morsomheter må man jo ha i hverdagen ...

God helg.

Ukas låt: Cells - The Servant



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar