8. desember 2017

Helgelektyre(222)

Tårer fra en tapt tid - Brynjulf Haugan & Brian M. Talgo
Sagaen om Ragnarok (Forræderen fra Åsgard) - Line Møllerop
My Heart & Other Black Holes - Jasmine Warga

A Stranger in the House - Shari Lapena

I natt leste jeg ut A Stranger in the House av Shari Lapena. Lettbeint som de fleste thrillerne jeg har lest i det siste. Litt underholdende, men that's it. Som nevnt tidligere, jeg har ikke gitt opp sjangeren ennå.

Natt til lørdag skal jeg begynne på en ny bok og det blir Sagaen om Ragnarok (Forrædren fra Åsgard) av Line Møllerop.  Jeg skal fremdeles lese i Tårer fra en tapt tid av Brynjulf Haugan og Brian M. Talgo. Den begynte jeg å lese forrige søndag og trenger mer tid på.

Hvis jeg blir ferdig med enten Sagaen om Ragnarok (Forrædren fra Åsgard) eller Tårer fra en tapt tid i løpet av helga skal jeg begynne på boka: My Heart & Other Black Holes av Jasmine Warga. Så får se hva jeg rekker eller ikke. Man skal jo kose seg med bøkene og få med seg innholdet også. 😀

Jeg skal også prøve å komme meg videre i Atonement av Ian McEwan. Jeg har ikke åpnet den boka på noen dager, så jeg må skjerpe meg, og lese videre i helga. Bøker leses jo ikke av seg selv ...

I denne adventstiden har jeg selvfølgelig tatt meg tid til å fargelegge. Jeg har fargelagt dette motivet i snart tre uker nå. Det tar litt tid. Men jeg liker å være opptatt med noe, og samtidig ha tidskrevende prosjekter. Har et stykke igjen, så har da noe å finne på frem til neste år.





 Det er vanskelig å ta gode bilder når motivet er så stort ... Så beklager at motivet virker litt "langt unna".

Dette motivet er som nevnt tidligere fra denne fargeleggingsboka:

Den hemmelige hagen - Johanna Basford

God helg.

Ukas låt: Don't Need You - Bullet for My Valentine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar