2. september 2017

Helgelektyre(208)


Denne boka er homo  - James Dawson
De fems tegn - Hans Olav Lahlum
Berge - Jan Kjærstad


 Final Girls - Riley Sager

Forrige torsdag leste jeg ut Final Girls av Riley Sager og begynte på ny bok; Denne boka er homo av James Dawson. Den skal jeg selvfølgelig fortsette med, og jeg skal også fortsette å lese De fems tegn av Hans Olav Lahlum. Hvis jeg blir ferdig med en av disse bøkene skal jeg begynne på Berge av Jan Kjærstad. Har ikke lest noe av Kjærstad før, noe som er skammelig, spesielt med tanke på at jeg har hatt boka Jeg er brødrene Walker stående ulest i hylla i åresvis. Kanskje boka Berge vil gi meg mersmak? Man vet aldri. Flere bøker blir det ikke da jeg må konsentrer meg om de jeg har startet på. Jeg leser i to-tre bøker "samtidig". Det tar lenger tid å fullføre en bok hvis jeg legger til flere bøker.

Jeg fargelegger ennå og i denne uka har jeg gått itlbake til I jungelens indre av Johanna Basford.


 Et par nærbilder:





Jeg liker fargeleggingsbøker som er svært detaljerte for da får man eksperimentert med farger enda mer. Teste kreativiteten litt ekstra. Er ikke helt ferdig med motivet, men det er ikke mye igjen.

Jeg hørte gaupe igjen natt til onsdag og de siste gangene har jeg hørt den tett inntil husveggen. Men det gjør ikke meg noe. Det er bare koselig med dyreliv, bare synd jeg aldri får sett den fordi det er for mørkt.

 God helg.

Ukas låt: Kings of the Past - Hans Zimmer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar