22. mai 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

What Ever Happened to Baby Jane? - Henry Farrell
Lille Linerle - Myriam H. Bjerkli

Antall leste sider i forrige uke:

378 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Annabelle - Ruby Jean Jensen

Bøker som leses nå:

Ung kvinne forsvunnet - Claire Douglas
Bucky F*cking Dent - David Duchovny
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Planlagte bøker denne uken:

Ung kvinne forsvunnet - Claire Douglas
Bucky F*cking Dent - David Duchovny
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King
* Jeg ser deg - Clare Mackintosh

Tirsdag i forrige uke begynte jeg å lese Ung kvinne forsvunnet av Claire Douglas. Den leser jeg i ennå, men kommer muligens til å bli ferdig med den i en av de nærmeste dagene da jeg ikke har mange sider igjen. Natt til søndag leste jeg ut Lille Linerle av Myriam H. Bjerkli, og samme natt begynte jeg å lese Bucky F*cking Dent av David Duchovny.

 Jeg har også kommet meg videre i bok nummer sju iThe Dark Tower serien av Stephen King, og i denne uka tror jeg at jeg blir ferdig med Necronomicon av H.P. Lovecraft. Det blir både rart og vemodig da jeg har lest i den i flere måneder, men det har vært verdt det, og alt tar jo dessverre slutt. 

Senere i uka skal jeg begynne på Jeg ser deg av Clare Mackintosh. Flere bøker i løpet av uka er jeg usikker på om det blir. Jeg får se det litt an.

I denne uka kommer jeg til å lese ut Necronomicon og Ung kvinne forsvunnet, og jeg skal lese videre iThe Dark Tower, Bucky F*cking Dent, og begynne å lese Jeg ser deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar