10. mars 2017

Helgelektyre(183)

 Levende og døde - Han Kang
James Franco spytter når han snakker - Erik Eikehaug
The Dark Tower 5 (Wolves of the Calla) - Stephen King
Saturday - Ian McEwan 

Det er ikke så mye vits med helgelektyre denne gang da bøkene ikke har forandret seg veldig mye fra sist helg. Den eneste nye boka som er på plass erSaturday av Ian McEwan som jeg startet å lese forrige onsdag. Jeg samleser den sammen med hun som jeg samleserThe Dark Tower serien med. Hun ville lese noe av Ian McEwan. Jeg har lest en bok av ham fra før; Barneloven, men kunne tenke meg å lese flere. Dermed ble det Saturday. Den har jeg lenge hatt lyst til å lese fordi den har et akutelt tema (terror), og har alltid vært nysgjerrig på den i flere år, men så har andre bøker kommet i veien. Sånn sett er det kjekt med samlesing. Ellers har jeg lest litt i James Franco spytter når han snakker og Wolves of the Calla. Jeg har ikke lest og blogget så forferdelig mye denne uka for jeg har vært lat, rett og slett. Orket ikke en gang å skrive det faste mandagsinnlegget. Istedet har jeg spilt mye Nintendo 3DS og Pc-spill. Levd livet.

Skal prøve å lese ferdig Wolves of the Calla i helga siden jeg ikke har mange sider igjen. Den har det gått veldig fort med for der skjer det noe hele tiden. Levende og døde av Han Kang har jeg dessverre ikke lest så mye i, men får ta opp tråden igjen i helga, og jeg skal lese videre i James spytter når han snakker i helga og Saturday. Hva jeg blir ferdig med og ikke tar jeg litt som det kommer.

Det er to ting jeg gjør stort sett hver dag og det er "gaming" og fargelegging. Jeg har ikke mistet leselysten eller noe, men det er kjekt å drive med andre ting også. I helga ved siden av gaming og lesing skal jeg fortsette å fargelegge dette motivet:

Her har jeg også kun brukt fargeblyanter. Fargeblyantene jeg bruker her heter MILAN triangular. Jeg liker dem godt for de er veldig fyldige. Noen fargeblyanter er ofte harde og metter ikke helt, men disse fargeblyantene er myke og er veldig behagelige å jobbe med. Jeg liker MILAN triangular fargeblyantene veldig godt.

Har du lest noen av disse bøkene og hva leser du i helga?
God helg.

Ukas låt: Riot in My Head - Sixx:A.M.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar