14. mars 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Dere finner meg aldri - Robert Wilson
The Haunting of Sunshine Girl - Paige McKenzie

Antall leste sider i forrige uke:

538 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Den største straffen - Robert Wilson
Glimt - Tor Arve Røssland

Bøker som leses nå:

Everest - Odd Harald Hauge (thriller/voksen)
The Diviners - Libba Bray (fantasy,mysterie/ungdom)

Planlagte bøker denne uken: 

Jeg leser fremdeles Everest av Odd Harald Hauge ogThe Diviners av Libba Bray. Everest begynte jeg på torsdag kveld, ogThe Diviners natt til fredag. Jeg regner med at jeg blir ferdig med Everest først av disse to siden den er kortere. Jeg har ikke skrekken for store bøker (de har jeg lest mange av), de tar bare litt lenger tid å lese og tid har jeg rikelig av. Neste bok blir Maestro av Geir Tangen siden jeg ikke ble ferdig med en av de to andre bøkene i helga. Håper å starte på en bok til før uka er over. Vi får se.

Ellers er det virkelig ikke så mye å skrive eller oppdatere om for det er ikke all verdens som skjer her, for å si det sånn. Så beklager for et kjedelig mandagsinnlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar