27. november 2015

Helgelektyre(119)


































Min søsters grav - Robert Dugoni
Fjellets skygge - Gregory David Roberts
Glimt - Tor Arve Røssland

Jeg har ikke fullført en eneste bok så langt i denne uka fordi de jeg leser i nå er litt store. Blir kanskje ferdig med begge i løpet av helga, men skal ikke garantere noe. Bøkene jeg snakker om er Min søsters grav av Robert Dugoni og Fjellets skygge av Gregory David Roberts. Hvis jeg blir ferdig med en av dem skal jeg begynne på Glimt av Tor Arve Røssland.

Og som nevnt tidligere så er Fjellets skygge oppfølgeren til Shantaram, og Fjellets skygge er på nesten samme nivå, og bra er det:)

Ved siden av leser jeg:

 Pondus (fjorten av samme sorten) - Frode Øverli

Flere bøker rekker jeg vel ikke. Så jeg går ikke tom for lesestoff denne helga heller:)

Har dere lest noen av disse bøkene og hva leser dere i helga?   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar