17. april 2015

Helgelektyre(89)

Hadde noen internettfrie dager tidligere denne uka og det bruker jeg å ha av og til. Syns det er kjekt å være utilgjengelig en gang i blant og bare la være å oppdatere noe som helst. Kan ikke si at jeg er hissigst til å oppdatere ting heller. Oppdaterer vel mest på bloggen enn på andre sosiale medier. Men greit å la være å logge seg på nettet i det hele tatt i noen dager likevel.

Torsdagskvelden ble jeg ferdig med Alex av Pierre Lemaitre. Og i helga skal jeg lese i disse:


På fredag skal jeg begynne på min nye stuelektyre som er: Alt lyset vi ikke ser av Anthony Doerr. Og jeg skal lese videre i Den hjemsøkte trappa av Jonathan Stroud. Har ikke kommet så langt i den, men skal ta meg sammen og komme meg videre i den også. Hvis det blir tid til overs skal jeg begynne på Sovende hunder av Roar Ræstad.

Og jeg vet at jeg ligger litt etter med anmeldelsene, men jeg jobber som sagt med saken.

Har du lest noen av disse bøkene og hva leser du i helga?
God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar