6. februar 2015

Helgelektyre(80)

Min nye stuelektyre er nå denne og jeg skal begynne på den i morgen (fredag) eller senere i dag, ettersom hvordan man ser på det:

Kaoshjerte - Lise Forfang Grimnes

Jeg ble ferdig med denne like før midnatt i går og håper å få til en anmeldelse av den i løpet av helga, men vil ikke love når ...

Her lå Tirpitz - Ingrid Storholmen

Og jeg skal lese videre i denne som jeg har kommet gang med:

Dødspakten - Tom Kristensen

Jeg skal også samlese videre med Birthe og Marianne i denne:

 Good Omens - Terry Prachett & Neil Gaiman

Den har ikke hatt største prioriteten denne uka og det beklager jeg, men skal skjerpe meg.

Og jeg har endelig kommet meg litt videre i denne siden sist helg:

 Too good to be true: The colossal book of urban legends - Jan Harold Brunvand

Hvis jeg blir ferdig med en av disse bøkene før helga er omme, skal jeg begynne på denne biografien:

The long hard road out of hell - Marilyn Manson

Har jo lest så få biografier, så det må jeg få gjort noe med. Og Marilyn Manson tror jeg er en meget interessant fyr.

Har du lest noen av disse og hva skal du lese i helga?

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar