30. januar 2015

Helgelektyre(79)

På mandag ble jeg ferdig med denne:

Og hjertet mitt bare - Elen Betanzo


Og jeg har så vidt begynt på min nye stuelektyre som er:

Her lå Tirpitz - Ingrid Storholmen

Hva boka handler om og hva jeg syns vil jeg som vanlig spare til anmeldelsen. Vil holde helgelektyreinnleggene enkle og greie. Men skal fortsette å lese i denne i helga. Syns omslaget er rått.

Og jeg skal lese videre i denne, og regner med jeg blir ferdig med den i løpet av helga for det er ikke akkurat en tykk bok:

Det perfekte rom - Anne - Britt Harsem


Og jeg skal selvfølgelig lese videre i samlesingen med Birthe og Marianne:

 Good Omens - Terry Pratchett & Neil Gaiman

Det har gått litt tregt med denne så langt og det beklager jeg, men sånn går det når man leser i flere forskjellige bøker, men prøver å prioritere alle bøkene jeg leser i så godt jeg kan.

Og jeg skal virkelig ta meg sammen, og lese videre i denne i helga. Jeg hater å utsette ting, men det har jeg gjort med denne og jeg liker ikke å utsette ting:

Too good to be true: The colossal book of urban legends - Jan Harold Brunvand

Jeg liker vandrehistorier, det er ikke det, men denne utgaven ble ikke helt som jeg hadde tenkt, så jeg får kjøpe meg en annnen vandrehistoriesamling senere i år.

Og hvis det blir tid til overs, noe det forhåpentligvis blir, kommer jeg til å begynne på denne:

Dødspakten - Tom Kristensen

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å lese ferdig alle disse bøkene i helga, men noen.


God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar