14. november 2014

Helgelektyre(68)

Har ikke blitt ferdig med noen av bøkene jeg leser i så langt denne uka fordi det er noen mursteiner jeg leser. Så i helga skal jeg lese videre i disse bøkene:

Nøkkelen (Engelsfors, #3) - Mats Strandberg & Sara B. Elfgren
Too Good to Be True: The Colossal Book of Urban Legends - Jan Harold Brunvand
Jeg sluttet å telle dager - Caterina Cattaneo 

Jeg kommer kanskje til å bli ferdig med to av disse bøkene i løpet av helga. Jeg har kommet ganske langt i Nøkkelen og Jeg sluttet å telle dager, så tror kanskje jeg blir ferdig med begge før helga er omme, men skal ikke love noe. Blir nok ikke ferdig med Urban Legends - boka denne uka for den leser jeg litt av og på ved siden av de andre bøkene.

Og når jeg blir ferdig med Nøkkelen eller Jeg sluttet å telle dager, spørs hvilken av dem jeg blir ferdig med først, skal jeg begynne på denne:

 Nøkkelmakeren - Gert Nygårdshaug

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å bli ferdig med den i helga, men skal i det minste begynne på den. Og som vanlig skriver jeg ikke noe om handlingen av bøkene eller hva jeg syns om dem før i anmeldelsene. Det er best sådan. Vil ikke at helgelektyre-innleggene skal være unødvendig lange.
God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar