25. juli 2014

Helgelektyre(53)

Så langt denne uka har jeg lest en bok og den var ikke noe for meg, men det skader ikke å prøve seg på forskjellige sjangre også en gang i blandt. Kan ikke lese det samme hele tiden. Boka som ikke var noe for meg og som jeg leste ferdig tidligere denne uka var:

En sang fra fortiden - Katherine Webb

Hva jeg syntes om den kan dere lese her. Orker ikke å gjenta meg selv for det er jo ikke noe gøy.

Og i helga skal jeg lese videre i disse bøkene:

 Mørk engel - Laini Taylor

Kommer nok til å bli ferdig med denne i løpet av fredag/lørdag. Har kommet godt i gang med den. Og som vanlig nevner jeg ikke hva bøkene jeg leser i handler om i helgelektyre - innleggene. Sparer det til anmeldelsene istedet.

Og jeg skal fortsette å lese i "nattboka" som er:

Papirbyer - John Green

Man skulle tro jeg er nærsynt med den leselampa der, men det er jeg altså ikke!:) Og veggen er blå, ikke lilla! Dårlig fotografering som vanlig ...

Kommer nok også til å bli ferdig med den boka i løpet av helga. Veldig lettest og ikke akkurat noen fet bok ...

Og når jeg først blir ferdig med Mørk engel eller Papirbyer skal jeg begynne på denne:

 Caught - Harlan Coben

Lenge siden jeg har lest noe av denne forfatteren nå. Leste en del av ham mellom 2008 - 2011, tror jeg det var og måtte ha en liten pause. Nå føler jeg det er på tide å lese noe av ham igjen. Kommer garantert ikke til å bli ferdig med denne i løpet av helga, men skal i hvert fall begynne på den.

 Og jeg kommer også garantert til å få tid til å begynne så smått på denne før helga er omme:

Støv & stjerneskinn - Laini Taylor (oppfølgeren til Mørk engel).

Så, jeg har mer enn nok av lesestoff denne helga også, men det gjør ikke noe.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar